Om du har svårigheter med att processa en betalning på vår hemsida, föreslår vi att du kontrollerar följande:
-
-
Kan ditt kort användas för betalningar online?
-
Hade du en stabil internetanslutning under betalningsprocessen?
-
Fyllde du i korrekt kortinformation?
-
Har du tillräckligt med saldo på kortet?
-
Tillåter ditt kort betalningar i annan valuta?
-
Vi föreslår att du testar en annan webbläsare eller enhet, eller använder ett annat kort. Du kan också testa följande för att fixa problemet:
-
Uppdatera webbläsaren.
-
Rensa cache och kakor.
-
Använd en annan webbläsare.
-
Använd en annan enhet.
Du kommer alltid att få ett felmeddelande när din betalning inte godkänns på vår hemsida, läs detta meddelande noggrant. Om du har ett allmänt meddelande att kontakta din bank, ber vi dig göra det.
Tyvärr, har vi ingen möjlighet att fixa fel som är relaterade till kort, det är något som du behöver be din bank om hjälp med.