På Bostadshub strävar vi efter att tillhandahålla en tydlig och transparent tjänst, men vi förstår att saker och ting ibland inte går som förväntat. Innan du begär en återbetalning, vänligen läs denna artikel.
- Återbetalningspolicy: Som framgår av våra villkor kan vi inte erbjuda återbetalning för sena avbokningar eller missnöje när en prenumeration har förnyats. Vi hjälper dig dock gärna att förstå dina alternativ och ta itu med eventuella problem som du kan ha.
- Prövotid: När du registrerar dig börjar du med en provperiod som ger dig möjlighet att utforska Bostadshubs funktioner. Testperioden omvandlas automatiskt till en betald prenumeration om den inte sägs upp i slutet av testperioden.
- Automatiska förnyelser: Prenumerationer förnyas automatiskt i slutet av prov- eller faktureringsperioden om de inte sägs upp före förnyelsen. Alla kostnader, förnyelsedatum och betalningssinformation tillhandahålls under registreringsprocessen.
- Godkännande av villkor: Alla användare måste godkänna våra villkor innan de tecknar ett abonnemang för att säkerställa full förståelse för tjänsten och betalningsvillkoren.
- Tekniska problem: Om du upplever tekniska problem som hindrar dig från att använda plattformen, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam med dokumentation av problemet. Återbetalningar kan övervägas från fall till fall om tekniska problem bekräftas och inte har lösts.
Hantera din prenumeration
Du kan enkelt hantera din prenumeration genom att logga in på ditt konto och besöka sidan ”Medlemskap”. Om du behöver göra ändringar eller säga upp din prenumeration kan du göra detta på den här sidan.
Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam. Vi finns här för att guida dig genom processen och göra din upplevelse med Bostadshub så smidig som möjligt.
Oväntade avgifter: Jag misstänker bedrägeri
Vi förstår att oväntade avgifter kan vara oroande, men att betala Bostadshub är inte ett tecken på bedrägeri. När du ser en debitering från Bostadshub betyder det att du har startat en prenumeration på vår plattform. Denna prenumeration ger dig tillgång till hyresannonser och information om hyresvärdar och förnyas automatiskt om den inte sägs upp före förnyelsedatumet, enligt våra villkor.
Vad du ska göra om du misstänker bedrägeri:
- Kontrollera ditt Bostadshub-konto: Logga in på ditt konto med din e-postadress för att granska din prenumerationshistorik och aktivitet.
- Kontakta oss om du har frågor: Om du har några frågor kan du kontakta vårt kundtjänstteam. Vi kan hjälpa till att klargöra situationen och verifiera abonnemangsuppgifterna.
- Kontakta din bank: Om du misstänker att någon obehörig har fått tillgång till dina betalningsuppgifter ska du omedelbart kontakta din bank eller kortutgivare för att utreda saken och säkra ditt konto.
Bostadshub.se är en legitim tjänst och vi tar betalningssäkerhet på allvar. Om du har några funderingar eller frågor, tveka inte att kontakta oss!